Pagina's

zondag 23 november 2014

Update Project life Londen 2013

Ik heb mijn fotoalbum van onze reis naar Londen afgemaakt. Ik was al veel verder dan ik dacht. Verschillende pagina's stonden al klaar op de laptop om geplaatst te worden. Maar ik wist het niet meer....
Dus nu hieronder in één keer de rest van het album... Nu kan ik aan Parijs beginnen :-)


Een avond op Trafalgar Square en richting Buckingham Palace


Buckingham Palace en St. James Park


Poseren bij een échte Engelse telefooncel en rondtoeren in de dubbeldekker


In Madame Tussauds...


en de London Zoo


Naar de wisseling van de wacht en Westmintser Abbey

 

Mooie tuin en het Lady Di Memorial... In drukwekkend stil.


St. Paul's Cathedral en Kensington Palace


We will rock you en Harrods


De Millennium Bridge


De allerlaatste dingen proberen te zien in Londen, want een week lijkt lang maar is zo voorbij...


Nog even wachten en we zijn zo weer thuis...

Fijne zondag!
Groetjes Carla

1 opmerking:

Willy zei

Prachtig overzicht van een prachtige stad!!