Pagina's

maandag 25 maart 2019

Christels speelgoed


Ik wil waarschijnlijk te veel... want ik heb alweer een boek gekocht met superleuke patroontjes. Het is net nieuw van Christel Krukkert, Christels speelgoed.
Zou ik verslaafd zijn of aan het worden ;-)

Uit het boekje 'Betoverende Amigurumi knuffels' ben ik een schattig roze varkentje aan het maken en wat moet ik uit dit boekje nu weer uit maken? Er staan leuke kegels, een piratenboot en een superleuke stapelprinses én -piraat in. En natuurlijk nog een paar leuke haaksels.
Ik ga nog maar even van dit leuke boekje genieten en dan mijn keuze maken wat ik wil gaan maken.

Met mijn deken ben ik ook nog bezig. Verder aan het haken met de granny's, maar ondertussen ook draadjes aan het wegwerken van de granny's die al klaar zijn. De winter is nu nog ver weg... dus er is geen echte haast bij.

Je hoort weer van me!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: