Pagina's

woensdag 6 maart 2019

Granny's haken


Omdat ik besloten heb om aan meerdere projecten te gaan werken voor de afwisseling ben ik internet af gaan struinen voor ideetjes. Eigenlijk was ik er zo uit toen ik op Pinterest kwam en een mooie deken zag. Ik zou nooit meer een deken haken na de laatste (in groene en paarse tinten) deken... Maar ook ik ben een mens en kan dus veranderen :-)

Hup op naar de wolwinkel om leuke kleuren uit te kiezen.
Maar wat wil ik? Uit 1 kleur? Elke granny in een andere kleur? En hoeveel kleuren dan bij elkaar? Nog maar even zoeken... En vervolgens nog meer twijfelen.
Uiteindelijk een leuke combinatie gevonden en deze meegenomen en uiteraard thuis gelijk aan de slag gegaan.
Met 1 draad was het toch niet zoals ik het voor ogen had, dus dan maar met dubbele draad. Gelukkig had ik van de kleur waar ik mee begonnen was nog een aangebroken bol liggen en kon ik verder. Met een dubbele draad zag het er al veel beter uit.

Maar.... Na 1.5 uur ben ik toch terug gegaan om 1 kleur te ruilen. De kleur was iets te donker vond ik dus heb ik een lichtere variant meegenomen en natuurlijk gelijk een tweede bol.
Hopelijk vergeet ik de andere werkjes niet want het haakt ondanks dat ik steeds van kleur moet wisselen toch wel lekker weg. Ondertussen heb ik al 24 van de 48 granny's klaar.

Nog heel veel draadjes af te werken...

Ik hou je op de hoogte van de vorderingen.

Fijne dag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: