Pagina's

dinsdag 4 februari 2020

50 jaar getrouwd



Mijn zus haar schoonouders zijn afgelopen week 50 jaar getrouwd. En een feest zonder versiering is niet leuk. Dus ben ik mee gaan denken wat er versierd kon worden. Ideetjes uitgewisseld en wat is Pinterest dan een uitkomst. En ook blijf je dan daar weer te lang op zitten en doordat je steeds weer naar nog meer leuke ideeën kan verder klikken. Maar we hebben er iets leuks van gemaakt. Ik een klein deel en mijn zus het meeste.
Ik heb de 50 en de namen gesneden met de Silhouette Cameo en alles op een stokje geplakt. De namen heb ik met ijzerdraad aan de '50' gehangen.
Mijn zus heeft de flesjes goud gespoten en het flesje opgevuld met gipskruid. En natuurlijk het stokje met 50 en namen.
De verdere versiering was ook heel leuk, alles met goud.


Jenny en Rien, gefeliciteerd en heel veel mooie gezonde jaren samen!

Leuke dinsdag! Ik ga lekker lunchen met een vriendin.
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: