Pagina's

woensdag 19 februari 2020

Zwart met witte stippen



Ik heb een geweldige Zeeuwse tas waar ik echt super blij mee ben. Ik heb een klein nadeel gevonden en dat is dat mijn portemonnee en telefoon gewoon zomaar los liggen. En dat wil ik toch net wat meer afgeschermd hebben dus wilde ik een binnentas gaan haken
Ik wilde deze zo groot als mijn tas hebben. Maar na de bodem al 3x over gedaan te hebben en ondertussen al bijna een halve tas af te hebben heb ik het toch weer uitgetrokken. Ik bedacht me ineens dat ik  'm niet vast kon zetten en het toch een gehaakt hoopje in mijn leuke tas zou worden.
En toen was daar het idee om een soort buideltje te maken. En had ik daar niet ergens een patroontje van gezien? Even mijn Aan de haak-tijdschriften nagekeken, ik heb er gelukkig nog niet zoveel. En ja hoor ik heb een patroontje. Ik ben hem wel iets groter aan het maken dan het voorbeel maar wel  in zwart met witte stippen.
Dit is ook een mooi projectie wat ik bijna gedachteloos in de pauzes op mijn werk kan doen of zomaar bij de tv.
Ik ben er wel eventjes zoet mee ;-)

Ik wens je een fijne woensdag!
Ik ga iets leuks met mijn zus doen.

Groetjes Carla

Geen opmerkingen: