Pagina's

dinsdag 3 maart 2020

Buideltasje in Zeeuwse tas


Eindelijk een foto gemaakt van het buideltasje met mijn tas. Ik had het tasje al eerder klaar gehaakt, maar vergeten om de foto te maken. Dus nu staan ze samen op de foto.
Het patroon van het buideltasje kwam uit een eerdere editie van 'Aan de haak' en de Zeeuwse tas is van Illi graphics. De tassen zijn in verschillende maten en opdrukken en allemaal met een Zeeuws meisje er op. Neem er zeker even een kijkje...

Ik ga weer een paar poppetjes in elkaar zetten. Deze zag in een tas liggen waar ik al even niet meer ingekeken had. En nu ik weer wat meer tijd krijg kan ik ook aan oudere projecten aandacht gaan geven die nog afgemaakt moeten worden.

En de reden dat ik meer tijd krijg is dat ik inmiddels verhuisd ben naar Brabant. Dus het huis in Goes leeg, veel spullen weggedaan en natuurlijk ook genoeg meegenomen.
Hier werd ondertussen ook alles binnenshuis geschilderd en waar laat je dan de spulletjes die ik mee wilde nemen? Juist boven op zolder en in kamers die nog net wat ruimte hadden ;-)
We hadden ook nieuwe meubels besteld en deze zijn inmiddels geleverd en in gebruik genomen. Leuk hoor een nieuwe start met z'n tweeën.
Dus nu begint alles hier ook z'n plaats te komen en de rust keert terug. Dus voor mij weer wat tijd om aan mijn hobby's te besteden wat weer voor ontspanning zorgt. Heerlijk!!

Ik ga nu dus de poppetjes in elkaar zetten om jullie zo af en toe weer wat te gaan laten zien.
Het zijn de lieve knuffeltjes waar ik ook al een giraffe en een dinosaurus van geplaatst had.
Tot snel weer!

Fijne dag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: