Pagina's

dinsdag 24 maart 2020

Leuk probeersel gebreid


Zo'n twee weken terug ben ik gaan proberen of ik ook kon breien. Ik had het vroeger in mijn tienerjaren weleens gedaan maar dat is al wel heel lang geleden.

Met een gekregen houten doos en koker vol met naalden heb ik de juiste naalden uitgezocht en ben gaan breien. Maar kan je zeggen dat ging niet zonder slag of stoot. En dan nog met een Engels patroon... Maar lang leve internet om ook de vertalingen ergens op te kunnen zoeken.
Ik ben er aan uit gekomen maar ik weet wel dat er wat foutjes in zitten maar voor de eerste keer in jaaaaaren hoef ik me niet te schamen. Het ene been is iets dikker dan de andere en ik kan ook niet goed meerderen en minderen. Maar daar ga ik nog even op studeren en oefenen.

Ik ga zeker nog een poppetje maken en dan met de juiste aantal steken en eerder heel de beschrijving door lezen (wat ik nu eigenlijk ondertussen wel gedaan heb). Dat helpt al de helft om het goed te doen en een beter resultaat te krijgen ;-)

Gezellige dag!
Groetjes Carla



Geen opmerkingen: