Pagina's

dinsdag 31 maart 2020

Grappige kippetjes


Wij zijn klaar voor het Paasontbijt. Laat die broodjes maar komen...

Vorig jaar of was het nu al dat jaar ervoor? Oeps de tijd vliegt voorbij. Ik had de grote kip dus al eerder gemaakt, als broodmandje en nu heb ik de eierwarmers erbij gemaakt.
Het zijn beide gratis patroontjes van internet. Het gebruikte garen is Scheepjes Catona.

Nog even geduld om ze te gebruiken. In deze rare tijden gaan we het thuis maar extra gezellig maken. Ik ben veel in en om het huis bezig. Er staan nog genoeg spulletjes welke een eigen plaatsje in dit huis moeten krijgen, dus nog genoeg te doen.
Naast mijn werk heb ik ook mijn ontspanning nodig en haak zo af en toe tussendoor. Ik ben nu met een hele leuke pop bezig, met veel kleurtjes en een groot patroon. Dus ik denk even geen updates van mij of ik moet iets tussendoor gaan doen.

Ik wens je een hele fijne dag!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: