Pagina's

dinsdag 13 oktober 2020

Een groot portret

 


Pfoe... wat een werk zeg! Maar zoooooo leuk om te doen he. 
Mijn schoonmoeder is bijna jarig en ik ben op tijd aan dit portret begonnen. Dus het was de afgelopen weken van alles door elkaar doen ;-)
Maar het is af en ik heb het inmiddels gegeven. Wat is het dan toch leuk om de reactie te zien van de herkenning.

Het leuke aan dit portret waren de kippetjes, die ze achter in de tuin heeft lopen, de veters in de roze hoodie, de vlechtjes bij het meisje in het midden, de brillen (altijd leuk!) en de lichte jurk rechts met de vlekkenprint erop. En de jurk van moeders natuurlijk, zo lijkend.

Hieronder de details per gezin.


 

Wil jij ook zo'n leuk portret vraag dan naar de mogelijkheden.

Ik ben vandaag lekker vrij. Een tandartsenbezoek zit er ook nog tussen maar verder hoef ik niet te klagen.
Ik wens je een fijne dag!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: