Pagina's

zaterdag 24 oktober 2020

En weer een mooi portret af!



Na het laatste portret voor mijn schoonmoeder kreeg ik veel leuke opmerkingen. Wat ik natuurlijk heel erg leuk vind. Maar nog leuker is dat ik weer een opdracht kreeg, voor over ongeveer 10 dagen. Even mijn werkschema bekeken en een inschatting gemaakt. Ja ik ga het proberen! 

Gelijk aan de tekening begonnen en dan zie je al de herkenning. En dan z.s.m. aan het borduren beginnen want 10 dagen zijn zo voorbij. Nou om eerlijk te zijn hoefde het niet persé op de 24ste af. Maar wat is nu leuker om in deze rare tijd waarin feestjes onmogelijk zijn toch een mooi cadeau te krijgen op je 40-jarig huwelijksfeest? Ik heb in elk gaatje tijd wat ik had zitten borduren. En het is gelukt! Wat ben ik daar blij om zeg. En ook de ontvanger was er heel erg blij mee. 

Ik heb ook nog foto's bijgevoegd met details. Na veel uithalen is het toch nog goed gekomen. Er hadden wel 14 poppetjes op dit portret kunnen staan, zoveel had ik uitgehaald :-( Maar het is goed gekomen.


Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: