Pagina's

zaterdag 26 december 2020

Rudolph


Ja hoor, hij is klaar!
En de foto is gemaakt en wat heeft hij al gezellig bij ons op de bank gezeten ;-D

Ik heb Rudolph gehaakt uit het boekje Christel's knuffels. Jaren terug zag ik deze op de Kreadoe staan en ik dacht ik ga dat boekje kopen. Maar zoals ik al eerder schreef dacht ik: 'Ik ga toch niet van die poppetjes haken'... Was het toch te moeilijk om te beginnen? Een soort angst zoals wel vaker is als je met iets nieuws/anders ga beginnen. Nou dat was met dit ook. Maar wat wel heel leuk is dat ik nu toch meer van deze leuke beesten wil gaan maken. Eerder had ik al een giraffe en varken gemaakt uit hetzelfde boekje. En het leuke is dat de kleertjes onderling te verruilen zijn. 
Ik denk dat ik toch maar snel een lijstje moet maken met kleurtjes die ik wil kopen om deze leukerds verder te gaan maken.


Fijne dag allemaal!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: