Pagina's

zaterdag 19 juni 2021

Haken: Coole kikker

 


Heb jij dat ook dat je zomaar weer eens doelloos op internet rond aan het dolen bent terwijl je gewoon andere dingen kan doen? Nou ik wel hoor! En dan kom je deze coole kikker tegen.

Ik heb de kikker gehaakt met Scheepjes Catona, totaal anders dan het garen van de vorige post. Maar wel een echte vrolijkerd vind ik. En altijd leuk om te geven als een kindje ziek is, het kan natuurlijk ook een volwassene zijn. Want wie wilt deze nu niet?

Heb je interesse in deze coole kikker? Hij is 22 cm. hoog. Stuur me dan een berichtje via de maillink in het berichtje aan de rechterkant: Dit ben ik! Of even naar mijn Facebook of Instagram pagina gaan kan natuurlijk ook altijd.
UPDATE: deze coole kikker is al verkocht maar is altijd opnieuw te maken

 

Een hele gezellige dag!
Groetjes,
Carla


Geen opmerkingen: