Pagina's

vrijdag 18 juni 2021

Haken: Maybelle de koe

 


Een kleine maand geleden ben ik weer begonnen met haken. Het nieuwe boek van Amigurumi Hartendiefjes 2 was net uit. En als je in het boekje kijk kan je deze niet laten liggen als haakliefhebber.

Ik ben in ieder geval gelijk aan Maybelle begonnen. 
En wat is ze leuk geworden zeg! Ik heb haar met Scheepjes Organicon gehaakt, een biologische katoen. Deze is super zacht en ook nog een in hele zachte zoete kleuren.
Hieronder zie je nog foto's van het proces van het haken. Maar door drukte ben ik ze hier vergeten te plaatsen. 

Heb je interesse in Maybelle? Ze is 22 cm. groot. Stuur me dan een berichtje via de maillink in het berichtje aan de rechterkant: Dit ben ik! Of even naar mijn Facebook of Instagram pagina gaan kan natuurlijk ook altijd.


Ik wens je een hele fijne dag!
Groetjes Carla
 


Geen opmerkingen: