Pagina's

woensdag 17 augustus 2022

Na een lange stilte weer een superleuk portretje

 
Ik lag er even uit. Ik heb een operatie aan beide handen gehad en nu kon ik toch weer wat doen. Het moest eerst goed zin, want die 2 handen heb ik heel mijn leven nog nodig. Nou moet ik zeggen dat het vasthouden van de hoop wel een probleem is maar daar heb ik een standaard voor gekocht om de linkerhand te ontlasten en dat werkt gewoon!

Maar nu verder met het portretje.
Het was deze keer een stoere met de motor. Ook de leuke kleurrijke vogel op het motorstuur was toch ook wel heel leuk.. Oh en niet te vergeten heb ik deze keer 'realistic hair' geprobeerd. Al vaker geprobeerd met het 'echte' haar, maar dan toch weer uitgehaald omdat het niet goed voelde.

Elke keer is het weer een uitdaging om het zo goed mogelijk te laten lijken. Want het zijn toch kleine kruisjes om te borduren. Maar als het dan zo goed uitpakt dan is het weer een feestje om te borduren


Wil jij nu ook zo'n leuk portretje? Neem dan contact met mij op.

Ik wens je een hele fijne avond!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: