Pagina's

zondag 21 augustus 2022

Naaien: Make-up tasje

 

Ik wil dit make-up tasje ook nog laten zien. Deze heb ik ook zelf gemaakt.

In 2020 heb ik een nieuw naaimachine gekocht. De reden was wel leuk vond ik. Ik werd dat jaar 50 (ja, dat ging gelukkig dan toch wel weer gewoon door) en zoals jullie weten was het het begin van Miss C.Orona en alles was gesloten of beperkt.. Samen zijn was er niet dus het geplande etentje ging niet door en ik had het geld nog in de knip. Dat laatste was dan weer een voordeel :-) In het najaar van 2020 was ik bij de plaatselijke naaimachinewinkel om iets te halen daar en iemand kreeg uitleg van een naaimachine. En toen bedacht ik dat het wel een heel mooi cadeau zou zijn voor mijn 50ste verjaardag, die alweer bijna een half jaar geleden was. En zo ben ik een paar dagen later terug gegaan on een naaimachine te kopen.

Maar nu terug naar het make-up tasje. Ik zag het patroontje op internet langs komen en ben dit gaan proberen. Eerst natuurlijk hele leuke stofjes uitgezocht: zwart, grijs en zwart-wit geblokte en toen ermee aan de slag gegaan.
En ik moet zeggen dat het wel heel leuk en praktisch is geworden. Er zit een lange flap aan die tegen het hengsel open kan staan. Aan deze flap zijn extra vakjes gemaakt waarin je een potlood, borsteltje of mascara kan steken. En dan zit er ook nog een groot vak in als je de touwtjes open maakt voor andere verzorging/make-up spulletjes die je mee wilt nemen.



 

Ik heb het cadeau gekregen en werd enthousiast of ontvangen.
Ik zal er zeker meer maken om weg te geven of om eventueel te verkopen.

Fijne zondag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: