Pagina's

donderdag 29 december 2022

Haken: Sjaal

 

Ik was met mijn dochter in haar woonplaats in een, ja hoe kan het dan ook anders, plaatselijke wolwinkel. Ik vind het altijd leuk om te kijken wat er altijd te koop is. Zou daar dan net dat ene mooie bolletje liggen wat ik nog niet gezien heb? 
En uiteraard zag ik weer wat... bolletjes om doekjes te haken/breien. Deze zal ik later nog laten zien. Maar nu zag mijn dochter een mooie acryl liggen en zou daar wel een sjaal van willen hebben. Ik had ineens het idee om de sjaal van Martine de Regt daarvoor te haken. Ik liet deze vervolgens aan haar zien en het werd goedgekeurd. Dus bolletje mee en ik ben ermee aan de slag gegaan. 
Aan één bol had ik niet genoeg maar ik was blij dat mijn plaatselijke wolwinkel, Allerlei Kreatief (in Etten-Leur) precies hetzelfde verfbad liggen. Dus nog een bol meegenomen en het was genoeg voor deze sjaal met de franjes eraan.
Enne nog belangrijker is dat mijn dochter er blij mee is, zeker met de temperaturen van de laatste tijd.

Gezellige dag!
Groetjes Carla

PS. De kleur van de sjaal is in het echt nog mooier, wijnrood. Maar mijn telefoon wilde deze kleur niet vastleggen :-(

Geen opmerkingen: