Pagina's

maandag 16 januari 2023

Breien: Ik heb weer een heel vrolijk paar af

 

Ik heb de smaak te pakken denk ik... want ik heb weer een paar af. En wat voor paar? Deze zie je echt aankomen hoor met de flitsende kleuren.

Het leuke van deze bollen wol met zoveel kleuren is dat je eigenlijk nooit dezelfde sokken krijg. Nou ja niet zoals ik het doen. Ik brei verder aan de tweede sok waar de draad van de eerste eindigt. Dus zouden ze echt anders moeten zijn. Deze is alleen aan het beengedeelte anders. Ik was aan het breien en ineens was de draad bij de hiel aan elkaar geknoopt. En het leuke hiervan is dat de voeten wel bijna hetzelfde zijn. 
Je kan wel dezelfde sokken krijgen maar dan moet je een deel draad er tussenuit halen. En ik vind het verschil juist zo leuk. Het is tenslotte wel uit hetzelfde bolletje gemaakt.

Enne ik kan je zeggen dat deze sokken heerlijk warm zijn.

Groetjes Carla

Geen opmerkingen: