Pagina's

vrijdag 20 januari 2023

Borduren: Een zeer speciale opdracht

 

Ik kreeg deze keer een hele speciale vraag: Kan je zoiets maken? Ze stuurde mij een voorbeeld en of ik er iets aan kon veranderen zodat ze het aan haar vader kon geven.
Oeps! Dit had ik nog nooit gedaan. Ook niet echt dat vrij borduren. Maar eens moet de eerste keer zijn dacht ik en deed mijn best om hier aan te beginnen.
Het geknutsel werd goed gekeurd, nu de uitvoering nog. Toch wel wat uithalen... heel voorzichtig anders ging mijn stofje kapot en weer opnieuw.
Na een paar dagen was dit mooie borduurwerk uit mijn handen gekomen. Ik was er best wel trots op dat het zo is uitgepakt.
En zeg nou zelf is dit niet een mooie manier om je vader te vertellen dat hij opa gaat worden. Dat moet een mooie zwangerschap worden!
En ik ben dankbaar dat ik hier deel van uit mag maken.

Wil jij ook een speciale opdracht? Misschien kan ik iets voor je betekenen. 

Fijn weekend!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: