Pagina's

donderdag 31 januari 2019

Nog meer...


Nog wat meer opruimen en dan kom je altijd weer meer tegen. Nou dat kan je wel zeggen. Ik heb nog veel meer oude plaatjes gevonden met heel veel schattige poppetjes en beestjes.
Nee wees maar niet bang ik ga je niet spammen met deze poppetjes. Maar ik ben wel blij dat ik ze nog heb. Je weet nooit waar ik ze nog voor kan gebruiken. De voorgeknipte beertjes, eskimo's en pinguïns kunnen ook nog op de kerstkaarten ;-)
Maar voor nu zijn ze netjes in mappen opgeborgen... Totdat ik ze ooit weer eens ga gebruiken.

Voor nu ga ik even verder haken aan mijn kerstballen waar ik in december al aan begonnen ben. Want als ik het weg leg dan komt het echt niet verder en denk ik in december: 'Had ik nog niet ergens die onafgemaakte kerstballen liggen?'
Dus die ga ik nu pakken!

Een hele fijne dag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: