Pagina's

vrijdag 1 februari 2019

Logan is geboren!


Het is weer heel lang geleden dat ik een kaartje heb gemaakt. Maar er is een kindje in de familie geboren en dat is een mooie reden om een eigen gemaakte kaart te maken. Sorry aan alle mensen die ik de afgelopen tijd geen zelfgemaakte felicitatie, geboorte of zomaar-kaartje heb gemaakt. Maar mijn ambitie-bal om kaarten te maken was gewoon verdwenen. Zou 'ie weer terug zijn? Ik hoop het!

Bij het opruimen vond ik dit lieve plaatje, uitknipt en al. Het enige wat ik moest doen was het 3D-kit op elkaar plakken. Nou dat ging me nog goed af... dat was nog veel langer geleden ;-)
Daarna heb ik het de naam uitgesneden met de Silhouette. Het lettertype waarmee ik de naam heb gemaakt komt aardig overheen met die van het originele geboortekaartje.
Ondertussen moeten ze het kaartje ontvangen hebben en kan ik het hier plaatsen.

Ik ga er nog een paar maken en zal ik hier ook plaatsen.
Tot snel weer!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: