Pagina's

zaterdag 16 februari 2019

Henny Penny, de kip


Pas zag ik ergens een leuk patroontje langs komen van een kippetje, Henny Penny. Eigenlijk was ik naar eierwarmers aan het zoeken. Dus toen toch maar eerst met het kippetje begonnen. Het is een broodmandje waar ik mijn vers gebakken broodjes in kan doen.

Het patroon staat op Garnstudio en is makkelijk te haken.
Verder wil ik er nog bijpassende eierwarmers bij haken. Maar nu het geschikte patroon nog vinden. Ik heb wel wat geprobeerd maar dat moest met een grotere haaknaald waardoor het heel anders uit zag en mij totaal niet beviel.

Laat de verse broodjes maar komen...

Ik ga verder denken en zoeken naar dé geschikte eierwarmer. Mocht jij iets weten laat het me dan maar weten.

Maak er vandaag weer een leuke dag van!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: