Pagina's

zaterdag 9 februari 2019

Colsjaal


Vorig jaar heb ik deze sjaal (klik hier voor de link naar het patroon van Wolplein) gehaakt en had deze nog helemaal niet op de foto gezet. Hij is voor dochterlief gehaakt. Nu wilde ze er graag nog een bijpassende muts bij, maar zonder het roze er in. Na een hoop uitstellen ben ik er dan toch aan begonnen en is hij klaar. Ik heb het patroon van de col zoveel mogelijk een gehouden. Al moet ik zeggen dat het haken met 2 kleuren wel wat makkelijker was dan met een kleur.
Helaas heb ik geen mooiere foto maar hij is gelukt!


Ik heb deze col en muts gehaakt met Colour Crafter van Scheepjes. Het haakt heel erg lekker en met wassen blijft het ook echt goed.

Ik ga verder met een ander haakprojectje.
Fijne dag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: