Pagina's

vrijdag 19 juli 2019

De Dikke dame is er klaar voor!


Tijdens mijn vakantie in Oostenrijk ben ik aan deze dame begonnen. Ze was bijna helemaal klaar op het haar na. Omdat ik graag wil voelen wat ik koop zoek ik alleen fysieke winkels op. In mijn favoriete winkel kon ik het juiste garen niet vinden dus ben ik verder gaan zoeken. Maar ze zijn schaars in mijn omgeving, al mag ik nog niet klagen als ik het soms op internet lees. Maar in Goes vond ik iets wat ik kon gebruiken als haar en ben hiermee aan de slag gegaan. Natuurlijk heb ik verder gesnuffeld en heb nog 'ander haar' gevonden voor een volgende dame. Er moet natuurlijk wel afwisseling zijn ;-)
Gisteren heb ik haar in elkaar gezet en nu kan ik eindelijk met haar pronken. Wat een leukerd! Op de foto's zie je haar van verschillende kanten.

Oh ja het patroon kwam uit de Amigurumi special van Aan de haak.

Leuke dag!
Groetjes Carla

PS. Heb je interesse? Stuur me dan zeker een berichtje via Facebook of plaats een reactie onder deze post. Andere kleuren zijn uiteraard ook mogelijk.



Geen opmerkingen: