Pagina's

dinsdag 16 juli 2019

Planner weer terug in gebruik


Na zo'n tweeënhalve maand heb ik mijn agenda weer ge-update om deze weer te gebruiken i.p.v. mijn digitale agenda op mijn telefoon.
Ik wil weer meer structuur in mijn leven. Niet dat ik geen structuur heb maar ik vind het altijd leuk om het op papier te zien. Mijn agenda maak ik al zo'n 2.5 jaar zelf . Het is een mengsel van Bullet Journal en agenda. Dus gewoon echt wat ik er in wil en wat ook niet.

De leuke kit 'You are here' van deze maand van The Reset Girl  heb ik aangeschaft. En ik ben de weekbladen én de plaatjes gaan printen. En dan weer zoals van ouds knippen en plakken zoals je het zelf wilt vullen. Wel heb ik alles tot en met de eerste week van januari geprint. Ik was er nu even 'meegestopt' omdat ik weer moest printen. Dus nu geen excuses meer om 'm niet te gebruiken.
Het handige van dit systeem is dat ik zelf de bladen perforeer en deze kunnen dan makkelijk gewisseld worden met het disc-systeem. Ik kan zelf bepalen wat ik er in wil doen

En ik heb de eerste weken al met deze vintage girls gevuld. Niet overdreven druk want daar hou ik niet van. Maar de pagina's zijn aangekleed.

Ik weet wat ik te doen heb. Plannen ;-)

Fijne dag verder!
Groetjes Carla

Geen opmerkingen: