Pagina's

vrijdag 5 juli 2019

Turtle is af!


Is het geen schatje geworden?

Zoals ik al eerder zei was ik op vakantie en was mijn haakproject voor de vakantie veel te snel af. Het was ook gewoon te leuk!
Ik had nog wat acryl bolletjes bij voor de tas die ik in de auto aan het haken was en ook daar had ik weer wat van over. En ben ik daarmee aan de slag gegaan. En gelukkig had ik 'Aan de haak' bij waar dit patroontje in staat.
Ik had andere ogen zoals ook beschreven stond. Op de een of andere manier kan ik niet goed met de grotere veiligheidsoogjes. Dus heb ik de ogen gehaakt en vast genaaid op het kopje.
Verder had ik wat moeite met het schildje, wat als rugzak op de rug zit. Maar omdat opgeven geen optie is komt het uiteindelijk goed ;-)
De maat van Turtle is ongeveer 20 cm. Zou je hem in een andere kleurencombinatie willen hebben dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Gezellige dag!
Groetjes Carla


Geen opmerkingen: