Pagina's

zaterdag 8 april 2023

Borduren: Familie de Graaf


En daar is er weer één.... Zo leuk!

Ruim een jaar geleden heb ik mijn coach leren kennen. Ik had een baan waar ik al bijna 35 jaar werkte en daar was ik op een punt gekomen dat het tijd was om iets nieuws te gaan zoeken. Zij heeft mij geholpen om die nieuwe stap te helpen zetten. En ik kan je zeggen dat is gelukt. Ik heb mezelf weer gevonden en ook een hele leuke baan. En ik kan je zeggen het is bijna een droom voor een creatieve duizendpoot als mij. Ik werk nu in een winkel waar o.a.  wol, borduurspullen, fournituren en naaimachines verkocht worden. En ik kan je zeggen ik word hier echt vrolijk van.

Maar nu weer verder over het portretje. Ik had haar natuurlijk eerder al over mijn leuke hobby's verteld en in één van de laatste gesprekken kwam de vraag of ik voor haar een portret wilde maken om cadeau te geven aan haar ouders.
De steekwoorden die ik had waren: het gezin, mountainbiken op Texel in de vakanties, de hond en een moeder die graag breit. Dat moest lukken. En ik moet zeggen dat het goed gelukt is. Klik maar op de onderstaande foto's voor wat details. Een grappig detail vind ik de haren op de rug van de hond, een Rhodesian ridgeback en het mandje met breinaalden en bolletjes wol.

 

Nou ik ga nog even door met een volgend portretje en ook deze is weer zo leuk. Ik snap het jullie geloven me vast niet meer omdat ik het elke keer zeg maar ik blijf ze écht zo leuk vinden. Ik maak de portretjes met zoveel liefde.

Ik wens je een fijne avond! 
Lieve groetjes,
Carla

Geen opmerkingen: