Pagina's

donderdag 27 april 2023

Borduren: Kleurrijke familie


Johanneke benaderde me of ik haar gezin wilde maken. 
Nou zeg nu zelf dit is wel een hele kleurrijke samenstelling. Ik word er vrolijk van!
En ook weer wat met plantjes, boeken en de leuke kat.

Het blijft elke keer een uitdaging om de poppetjes toch weer gelijkend op de foto's te maken die ik toegestuurd krijg. En deze familie is toch mooi gelukt, als ik dat zelf mag zeggen.

Johanneke bedankt voor het mogen maken van jouw mooie gezin!
 

Wil jij ook een portretje van jouw gezin of een cadeau voor je vriendin, moeder, broer of buurvrouw?  Neem dan contact met mij op. Ik stuur je info en hopelijk hoor ik je terug.

Een leuke Koningsdag!
Groetjes Carla

#borduren #portret #handwerk #familie #borduurportret #persoonlijk #borduurportretjes #handgemaakt #borduurcadeau #cadeau #CarlaMaaktHet #MadebyCarlaD #EttenLeur #MadeinHolland #handmade #crossstitch

Geen opmerkingen: